Reklamace

Úvod Reklamace

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.

 

Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě?


Reklamujete vadné zboží?

V případě, že chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit následujicím způsobem:


V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci u nás, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.


UBS s.r.o. Masarykova 178, 415 01, Teplice

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@galax.cz


Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím - spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, je kupující – spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je pro případ vzájemného vztahu prodávajícího a kupujícího – spotřebitele:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Jak postupovat když…:


Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

DPD – oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.

Toptrans – oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.

Gebrüder Weiss – oznamte do 1 pracovního dne na tel. 840 625 529.


Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:

Prosíme, napište podrobnosti na info@galax.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.
Jak postupovat

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.
S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
popis závady a vaše kontaktní údaje.

Na dárky, bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Reklamace Baterií Aku nářadí:

Záruka a Reklamace Baterií do notebooků a  Aku nářadí:


I. Odpovědnost za vady

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Tato doba neplatí


a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána


b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním


c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím


d) vyplývá-li to z povahy věci

Odpovědnost za vady se však nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem. Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání.

II. Nárok na uplatnění odpovědnosti za vady zaniká


a) porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou


b) mechanickým poškozením zboží


c) elektrickým přepětím


d) neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které je v rozporu s uživatelskou příručkou nebo návodem


e) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci


f) poškození zboží živly nebo vyšší mocí


g) poškození zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci


h) zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN


i) nesprávným skladováním zboží (například skladování vybité baterie)


j) v důsledku přirozeného poklesu kapacity baterie způsobené jejím opotřebením




Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží do servisu nebo k nám, Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
na info@galax.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).
V případě neoprávněné reklamace - náklady spojené s dopravou (v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu) reklamovaného zboží hradí zákazník!

 

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mail info@galax.cz

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.

Copyright 2014 - 2017 © Baterie do notebooků - Galax.cz